Thursday, November 11, 2010

Taiyo RC Honda RC211V terbaik dari ladang



Salam kembali. Skang ni aku tbe2 je gile ngan RC superbike atau juga lebih familiar motorbike kawaln jauh ala2 kereta control la ni. Tapi ni terbaik punyer.. superbike beb. Kagum aku tgk cmne la natang ni leh balance kn diri beliau. Ade gk try usha2 rege kt tenet. Paling murah leh dpt dlm RM150 malaysia. Ntah la ni tga mood je ni. Harap2 kjp la mood ni. Aku ni tga sengkek tbe2 ngidam nk mcm2 bagai lak kn. Aduhai pening2. Layan la video clip bwh ni. Aku rse moto ni rege mau lbih RM1k kot. Ni tahap gaban nyer motor. SUPERB!! 



Tga dok usha menggila harga RC superbike ni, leh lak aku jmpe RC car racing yg mantap antik. Aku mmg minat. Harga pn berpatutan. Haish jauhkan lah diriku dari godaan duniawi ini ya tuhanku. AMIN. Amacam pic bwh ni? Smart x? cair wooooo



No comments:

Post a Comment